Sociālo tīklu mārketinga pakalpojumi

Pakalpojumu kopums uzņēmuma tēla veicināšanai

Esi aktīvs - sasniedz savu mērķauditoriju

Piedāvājam izveidot un attīstīt uzņēmuma sociālo tīklu mārketinga instrumentus, kas šobrīd ir efektīvākais līdzeklis atpazīstamības nodrošināšanai un klientu bāzes paplašināšanai internetā. Sociālo tīklu mārketings ļauj sasniegt labākus rezultātus produktu un pakalpojumu pārdošanā; sasniegt precīzi izvēlētu klientu loku veidot pozitīvu uzņēmuma tēlu mērķauditorijā. Šis mārketinga veids turklāt ir izmaksu ziņā ļoti ekonomisks, jo īpaši, salīdzinot ar citiem elektroniskajiem medijiem. Sociālo tīklu mārketings izmantojams gan kā ikdienas saziņas līdzeklis ar klientiem, ļaujot veikt dažādas aptaujas, informēt par jaunumiem un aktivitātēm, gan dažādu kampaņu un akciju rīkošanai. Sociālo tīklu mārketinga izveide iespējama vairākos posmos, kurus var īstenot gan visus paralēli, gan pakāpeniski, ņemot vērā katra klienta individuālo situāciju un vēlmes.


slider image
1



Sociālā profila izveide un noformēšana atbilstoši uzņēmuma stilistikai Latvijā populārākajos sociālajos tīklos (Facebook, Twitter, Google+, Draugiem un Pinterest). Ir būtiski svarīgi, lai uzņēmumam šajos tīklos būtu savs, unikāli noformēts profils, kas tiktu regulāri papildināts ar rūpīgi izvēlētu informāciju. Šajā posmā ietilpst:


  •  profilu dizaina izstrāde, izmantojot korporatīvo stilu;
  •  profilu izveidošana un noformēšana;
  •  profilu administrēšana, papildinot ar jaunāko informāciju.
2



Sekotāju nodrošināšana uzņēmuma profiliem sociālajos tīklos. Ir virkne mūsu uzņēmuma profesionāļu izmantotu veidu, kā piesaistīt sekotājus un tātad - potenciālos klientus - uzņēmuma profiliem sociālajos tīklos. (Regulāra mērķauditoriju interesējoša satura publicēšana; sekotāju piesaistīšana no jau izveidotām sociālajām kopienām; konkursi, aptaujas un sekotāju spēles).

3



Akciju un kampaņu organizēšana sociālajos tīklos. Nākamais posms uzņēmumam nodrošina ne tikai atpazīstamību un pozitīvu publicitāti, bet reāli palīdz pārdot produktus vai pakalpojumus ievērojami lielākā apjomā. Šajā posmā piedāvājam katram klientam individuāli izstrādātu interneta mārketinga stratēģiju, bet pamatā ir spēles, konkursa vai akcijas organizēšana, piedāvājot laimēt kādu vērtīgu, uzņēmumu raksturojošu balvu. Tādējādi:


  •  uzņēmuma produkts vai pakalpojums iegūst plašu atpazīstamību sociālo mediju vidē;
  •  tiek izdarīti daudzi tā sauktie "testa pirkumi";
  •  ievērojami paplašinās uzņēmuma profilu sekotāju loks, kas veidos pamatu turpmākām aktivitātēm;